sobota, 5 października 2013

Czasami wszystko kończy się inaczej niż zaplanowaliśmy!

Przepraszam, że nie było mnie tak długo, ale mam strasznie dużo rzeczy na głowie i nie mogę się wyrobić, czas leci niubłagalnie szybko, a pracy jest multum. Nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział, chociaż bardzo chciałabym Wam o tym powiedzieć. Myślę, że pierwsze wstawię miniaturkę, a dopiero potem rozdział z któregoś opowiadania...Może to głui pomysł, ale nic innego mi do głowy nie przychodzi. Przeprowadzam się, a mam strasznie dużo książek..chciałabym je wzystkie ze sobą zabrać, ale niektóre już po prostu mnie nie ciekawią, bo ile możena czytać tą samą książkę, alebo po prostu z nich wyrosłam. Nie przychodzi mi do głowy nic innego jak je sprzedać dlatego kilka propozycji tutaj przedstawię. Zainteresowanych proszę o kontakt.
(GG-31881155, lub e-mail: j.maja@onet.eu )

  • W OTCHŁANI- BETH REVIS

  • POWRÓT. KSIĘGAWSZYSTKICH DUSZ- DEBORAH HARKNESS

  • POWRÓT DO WIECZNEJ NOCY-CLAUDIA GRAY

  • ZAUROCZENIA- PAMELA WELLS

  • FREAK CITY- KATHRIN SCHROCKE

  • CZY WIESZ, ŻE CIĘ KOCHAM- BLUE JEANS( kontynuacja" Piosenek dla Pauli" )

  • PRZĘDZA - GENNIFER ALBIN

  • LETNIA AKADEMIA UCZUC 1- HANNA KOWALEWSKA

Co do ceny, dogadam się z zainteresowanymi jeżeli tacy się znajdą, a taką mam nadzieję.
Pozdrawiam Julie;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz