niedziela, 15 września 2013

Miniaurka IX: Nieosiągalny

Na wystawie tam za szybą, za szybą. Serca łamiesz, mówisz po co Tobie miłość?
Zawsze był w centrum uwagi.
Zawsze tak samo chamski
Zawsze bawił się uczuciami innych, błąd.
Zawsze bawił się ludźmi
Zawsze zakochany w sobie, egoistyczny

Może właśnie ja to sprawię.Przeznaczenie pod mój adres wyśle Cię.Czekam na ten dzień

Draco Malfoy.
Intrygujący arystokrata.
 Od zawsze miał wszystko czego chciał i tym razem też mu się to udało..

Nieosiągalny egzemplarz, rozgryzłam Cię.Można podziwiać, nie można mieć
Kilka randek, kilka spojrzeń, kilka szczerych słów, komplementów, skradzione pocałunki.

Czas upływa, tracę głowę, tracę głowę.Nadal nie wiem jak to zrobić, jak Cię zdobyć
Myślałam, że się zmieniłeś, że dorosłeś, jednak potwierodziłś teorię, że ludzie nigdy się nie zmieniają,

Jestem Tobie obojętna,Ten scenariusz pełen jest smutnych scen.Stoję w miejscu wciąż,
Kilka tygodni wystarczyło, żebym się zakochała, chociaż dla ciebie to i tak było dużo.
Nigdy nic do mnie nie czułeś, a ja byłam na tyle naiwna by nabrać się na twoje tanie sztuczki

Nieosiągalny egzemplarz, rozgryzłam Cię.Można podziwiać, nie można mieć
Zdobyłeś to co chciałeś, wiec dlaczego ciągle jesteś obok?
Dlaczego nie odszedłeś, tylko przyszedłeś tu z nią?

Jesteś przeciwnym biegunem, łamaczem serc.Arktycznym chłodem usypiasz mnie

Ludzie ostrzegali.
Nie wierzyłam.
Pokochałam.
Czy ta która tak cię zraniła, dalej jest wśród nas?
Czy chcesz, by każda czuła się jak ty w tamtej chwili?

I choć się nigdy nie dowiesz kim jestem ja,Wciąż jesteś wszystkim tym, co mam
Hermiona Granger zakochała się w swoim odwiecznym wrogu. Po zakończeniu szkoły zaczęła śpiewać w jednym z ekskluzywnych lokali. Przychodził co wieczór. Co wieczór z inną. Czasami posyłał jej piękne spojrzenia, tajemnicze uśmiechy, nigdy nie rozmawiali, a ona tak po prostu zapomniała o czasach szkolnych i zakochała się w Malfoyu. Jak to się stało? Ona też tego nie wiedziała. Kiedy po pół roku codziennego patrzenia, na zachwycone kobiety, które na następny dzień, po jednej nocy zostają porzucone, zrobiło jej się ich żal. Przypomniala sobie jak to było kiedy byl tylko jej. Jak to bylo kiedy uśmiechał się tylko do niej, kiedy całował tylko ją, kiedy patrzył tylko na nią.
Wszystku runęło jak domek z kart, z dniana dzień.


Nieosiągalny egzemplarz, rozgryzłam Cię.Można podziwiać, nie można mieć

Gdybyś nie przypomniał sobie kim jesteś, teraz miałabym cię na wyłączność, nie tęskniłabm tak jak teraz, nie umierałabym codziennie patrząc, jk wykorzystujesz nawinne panienki, jak je poniżasz, jak zapominasz o mnie

Serca łamiesz, mówisz po co Tobie miłość?

Teraz mogę ci odpowiedzieć. Miłość to uczucie które poczułeś ode mnie. Obiecywałam, ze się nie akocham, obiecałam, że się nie zaangarzuję, obiecałam, ale nie dotrzymałam słowa, wystraszyłeś się i uciekłeś.
Jesteś tchórzem. Tylko tchórzem, a teraz kiedy co wieczór widzisz mnie śpiewającą w tym lokalu i nie wiesz kim jestem przypominasz sobie, że jednak kiedyś ktoś cię pokochał
**********************************************************************************





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz