poniedziałek, 2 września 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez Lili Potter z bloga ron-hermiona-draco.blogspt.com. Bardzo dziękuję ;*
 


Zasady
1. Podziękować osobie , która cię nominowała.
2. Pokazać na blogu nagrodę The Versatile Blogger.
3.Ujawnić 7 faktów o sobie.
4.Nominować 15 blogów , które według Ciebie na to zasługują.
5.Poinformować nominowanych.
Fakty:
1.Niektórzy mówią, że mam oczy podobne do Dracona
2.Moimi pasjami są taniec i podróże
3.Palę nawet wodę (niestety odziedzizyłam zdolności kucharza po tacie ;c )
4.Mam psa i kocham go jak brata którego nie mam
5.Moim autorytetem jest "Bethany Hamilton"
6. Kocham wodę, może, jeziora..po prostu uwielbiam
7.W przyszłości chciałabym zamieszkać we Włoszech
 
Nominowani:
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz